Vouchere 200 x 50 mm color o fata

Vouchere 200 x 50 mm tiparite color o fata pe carton premium, mat sau lucios, de 300g/mp.
Vouchere 200 x 50 mm color o fata
Sugestii pentru a reprezenta produsul.
mareste imaginile
Click pe poze pentru a le mari
Alege preferintele de aspect, cantitatea si adauga in cos!
Lungime (mm)
Inaltime (mm)
Total (mp)
0
Max 1 GB - .pdf, .cdr, .tif
incarca fisierele
max 3 fisiere
Încarcă fisier(e), lasă un link sau bifează opțiunea.
sageata lista preturi
Cantitatea minima este de
0
buc
Numarul de bucati
0.00
lei
per buc cu TVA
0.00
lei
total, TVA inclus
Pentru tiraje mai mari sau preferinte personalizate, va rugam contactati-ne.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
livrare gratuita in 24 de ore
Livrare Gratuită în 24-48 de ore.
plata cu cardul
Plata Ramburs, Card sau cu OP.
garantie calitate print
100% Garanție pentru Calitate.
Magda Dragomir
Cabinet Individual de Psihologie
Ploiesti
nota stele
Calitate si profesionalism. Si asta la preturi accesibile. Felicitari!
Sucran Bechis
Manissi
Bucuresti
nota stele
Ii recomand cu drag, sunt foarte profesionisti, raportul pret calitate este foarte bun. Sunt parteneri pe termen lung.

Detalii

Vouchere 200 x 50 mm color o fata

Tipărim vouchere 200 x 50 mm color o față, pe carton de calitate superioară, cu o grosime de 300g/mp.

Cartonul poate fi atât mat, cât și lucios, este doar alegerea ta.

Imprimarea o facem digital, pe echipamente de ultimă generație, la o rezoluție de 2400 DPI.

machetă grafică pentru voucher 200 x 50 mm
machetă grafică pentru voucher 200 x 50 mm


Pentru a avea vouchere 200 x 50 mm impecabile, grafica trebuie să respecte neapărat urmatoarele reguli:

  • ar trebui să lași cel puțin 5 mm între elemente de conținut (logo, texte, imagini) și margini.
  • să iei în considerare încă 3 mm spațiu de fundal extra perimetral (bleed de tăiere).

Macheta grafică trebuie să ne-o trimiți într-unul dintre următoarele formate:

  • .cdr (Corel - recomandat)
  • .PDF (recomandat)
  • .ai (Adobe Illustrator - recomandat)
  • .jpg, .tiff


Dacă trimiți fișierele în format vectorial (.cdr, .pdf sau .ai), asigură-te că textele sunt convertite în obiecte / curbe.

Paleta de culori folosită în grafică trebuie să fie CMYK.

Avem grijă ca să-ți ajungă voucherele impecabile.

Le ambalăm pe seturi în folie strech, după care le introducem în cutii de livrare din carton gros, cu protecție anti-șoc pe interior.

Livrarea o facem doar prin Curier Rapid, în termen de 24 - 72 de ore de la bunul de tipar.

Facem tot posibilul ca să-ți ajungă articolele cât mai repede, în condițiile cele mai bune.

Sugestii si Ponturi

Atragerea clienților noi, dar și pentru fidelizarea clienților existenți.

Le poți folosi cu succes distribuindu-le în masă, însă căt mai targetat, dar contextul cel mai potrivit de a le oferi este imediat după o primă achiziție făcută.

Într-o locație fizică se înmânează de către personalul tău la achiziția produsului/serviciului, iar dacă ai un magazin online, voucherul se pune în colet (deasupra) și se trimite odată cu articolele comandate.

Ca să maximizezi eficiența lor, voucherele trebuie să includă reducerea/promoția pe perioadă scurtă, determinată.

Pe Voucher trebuie să apară:

  • REDUCEREA / CODUL;
  • Logo-ul + denumirea Companiei;
  • O imagine/grafică relevantă;
  • Un titlu de impact, scris mare și bold;
  • Un mesaj atractiv și/sau câteva beneficii (optional);
  • Datele de contact la care poți fi găsit;
  • Termenii și condițiile folosirii voucherului.

Ținând cont de scopul lor și de informațiile pe care le transmit, ar fi bine să urmezi câteva principii de design care se aplică tuturor voucherelor:

  • Imaginea este foarte importantă pe un voucher, face "cât o mie de cuvinte", asigură-te că o ai, este relevantă, sugestivă și clară (de calitate bună);
  • Discountul / reducerea trebuie să se vadă mare;
  • Folosește maxim 2 fonturi diferite, unul pentru titluri, iar altul pentru texte și informații de contact;
  • Evită fonturile prea curbate și artistice. Fonturile "Serif" și "Sans-Serif" simple sunt ușor de citit pe orice material printabil;
  • Lasă suficient spațiu liber între texte / blocurile de texte, astfel destinatarul va putea localiza și citi cu ușurință informațiile;
  • Folosește 2, maxim 3 culori, pe cele din Logo, care reprezintă compania. Daca ai un logo multicolor, folosește doar 2 dintre ele, pe cele mai distincte, care sunt în contrast bun cu fundalul;
  • Folosește iconițe reprezentative pentru fiecare detaliu de contact.
Dimensiuni
200 x 50 mm landscape
0.00
50 x 200 mm portrait
0.00
Suport
Carton 300 g/mp Mat
0.00
Carton 300 g/mp Lucios
0.00
Laminare
Fara Laminare
0.00
Laminare Mata Fata
0.09
Laminare Lucioasa Fata
0.09
Rotunjire
Fara rotunjire
0.00
Cu rotunjire
0.05
Legare
No items found.
Pozitionare
No items found.
Alte Finisari
No items found.