Flyere A6 fata/verso

Flyere A6 publicitare tiparite color fata/verso pe hartie premium, mata sau lucioasa, de 150g/mp.
Flyere A6 fata/verso
Sugestii pentru a reprezenta produsul.
mareste imaginile
Click pe poze pentru a le mari
Alege preferintele de aspect, cantitatea si adauga in cos!
Lungime (mm)
Inaltime (mm)
Total (mp)
0
Max 1 GB - .pdf, .cdr, .tif
incarca fisierele
max 3 fisiere
Încarcă fisier(e), lasă un link sau bifează opțiunea.
sageata lista preturi
Cantitatea minima este de
0
buc
Numarul de bucati
0.00
lei
per buc cu TVA
0.00
lei
total, TVA inclus
Pentru tiraje mai mari sau preferinte personalizate, va rugam contactati-ne.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
livrare gratuita in 24 de ore
Livrare Gratuită în 24-48 de ore.
plata cu cardul
Plata Ramburs, Card sau cu OP.
garantie calitate print
100% Garanție pentru Calitate.
Sucran Bechis
Manissi
Bucuresti
nota stele
Ii recomand cu drag, sunt foarte profesionisti, raportul pret calitate este foarte bun. Sunt parteneri pe termen lung.
Adrian Dumitru
Solar Energy
Timisoara
nota stele
Stickerele au iesit impecabil, rezistente, perfecte pentru aplicatia noastra outdoor.

Detalii

Flyere A6 fata/verso

Tipărim flyere A6 color față/verso, pe hârtie de calitate superioară, cu o grosime de 150g/mp. Hârtia poate fi atât mată, cât și lucioasă, este doar alegerea ta.

Dimensiunile finite ale flyerelor A6 sunt 105 x 148 mm.

Imprimarea o facem digital, pe echipamente de ultimă generație, la o rezoluție de 2400 DPI.

macheta realizare grafica flyer A6
machetă pentru grafică flyer A6


Pentru a avea flyere A6 impecabile, grafica trebuie să respecte neapărat urmatoarele reguli:

  • ar trebui să lași cel puțin 5 mm între elemente de conținut (logo, texte, imagini) și margini.
  • să iei în considerare încă 3 mm spațiu de fundal extra perimetral (bleed de tăiere).

Macheta grafică trebuie să ne-o trimiți într-unul dintre următoarele formate:

  • .cdr (Corel - recomandat)
  • .PDF (recomandat)
  • .ai (Adobe Illustrator - recomandat)
  • .jpg, .tiff


Dacă trimiți fișierele în format vectorial (.cdr, .pdf sau .ai), asigură-te că textele sunt convertite în obiecte / curbe.

Paleta de culori folosită în grafică trebuie să fie CMYK.

Avem grijă să-ți ajungă flyerele impecabile.

Le ambalăm pe seturi în folie strech, după care le introducem în cutii de livrare din carton gros, cu protecție anti-șoc pe interior.

Livrarea o facem doar prin Curier Rapid, în termen de 24 - 72 de ore de la bunul de tipar.

Facem tot posibilul ca să-ți ajungă articolele cât mai repede, în condițiile cele mai bune.

Sugestii si Ponturi

Distribuirea în masă, cât mai targetată, în zonele aglomerate, unde se află publicul tău țintă.

Le poți folosi cu succes și în cutiile poștale, atât a persoanelor fizice, cât și a firmelor și-ți pot aduce o mulțime de clienți.

Ca să maximizezi eficiența lor, flyerele trebuie să includă un cod de reducere sau o promoție.

Pe fața flyerului A6 trebuie să apară:

  • Logo-ul + denumirea Companiei
  • O imagine mare relevantă, care să acopere aproximativ jumătate din suprafața totală
  • Un titlu de impact, scris mare și bold
  • Un mesaj atractiv și/sau promoția / codul de reducere

Pe verso, flyerul A6 trebuie să conțină:

  • Logo-ul + denumirea Companiei
  • O a doua imagine relevantă, care să acopere aproximativ 1/3 din suprafața totală
  • Un mesaj atractiv și/sau câteva beneficii
  • Datele de contact la care poți fi găsit (include o hartă dacă îi chemi pe oameni într-un punct de vânzare)

Ținând cont de scopul lor și de informațiile pe care le transmit, ar fi bine să urmezi câteva principii de design care se aplică flyerelor printate o față:

  • Imaginea este cea mai importantă pe un flyer, face "cât o mie de cuvinte", asigură-te că o ai, este relevantă, sugestivă și clară (de calitate bună);
  • Fontul textului trebuie să fie suficient de mare și citeț. Evită fonturile prea curbate și artistice. Fonturile "Serif" și "Sans-Serif" simple sunt ușor de citit pe orice material printabil;
  • Folosește maxim 2 fonturi diferite, unul pentru titluri, iar altul pentru texte și informații de contact;
  • Lasă suficient spațiu liber între texte / blocurile de texte, astfel destinatarul va putea localiza și citi cu ușurință informațiile;
  • Folosește 2, maxim 3 culori, pe cele din Logo, care reprezintă compania. Daca ai un logo multicolor, folosește doar 2 dintre ele, pe cele mai distincte, care sunt în contrast bun cu fundalul;
  • Folosește iconițe reprezentative pentru fiecare detaliu de contact.

Nu aglomera flyerul, cu cât sunt informațiile mai clare, mai îngrijite și cu cât lași mai mult spațiu liber, cu atât destinatarul va avea (subconștient) impresia că ai o firmă serioasă, de încredere.

Dimensiuni
148 x 105 mm - landscape
0.00
105 x 148 mm - portrait
0.00
Suport
Hartie 150 g/mp Mata
0.00
Hartie 150 g/mp Lucioasa
0.00
Laminare
No items found.
Rotunjire
No items found.
Legare
No items found.
Pozitionare
No items found.
Alte Finisari
No items found.